Subject: MTA võlainfo meililist
From: "Liivi Horg" <[email-masked]>
To: "MKM info"
Date: Tue, 30 Apr 2024 18:50:40 +0300

Tere

Oleme loonud n-ö võlainfo meililisti, kuhu oleme lisanud kõik võlainfo
x-tee teenuse kasutajad ning meile teadaolevad kodulehe võlapäringu
kasutajad. Listi eesmärk on kasutajaid teavitada nt katkestustest.

Siiani oli Majandus- ja Kommunikatsiooniministeeriumi kontaktiks meil
Verner Eiber ([email-masked]). Saatsime listile info, et 02.05 kell
21:00 kuni 03.05 kell 01:00 toimub plaaniline katkestus Maksu- ja
Tolliameti e-teenuste keskkonnas (sh  x-tee teenused ega avalikud
päringud).

Oleme juba varasemalt saanud oma teavituste peale automaatvastuse, et
e-postile [email-masked] kirja saatmine nurjus. Korra pöördusime ka
üldkonatkti poole ja siis saadeti meie pöördumine edasi e-postile
[email-masked] küsimusega, et kas meie kiri võiks temale kuuluda.
Vastust sealt ei tulnud. Võib-olla aitab kui ma täpsustan, et Verner oli
kontaktiks seoses sellega, et MKM on sõlminud lepingu meie x-tee teenuse
EE:GOV:70000349:mkrliides:vpt:v1 kasutamiseks (täpsemalt teie mtr
alamsüsteem kasutab seda teenust) ning lepingu sõlmimisel oli tema meie
kontaktiks.

Sellest tulenevalt uurin, et kas soovite anda uut kontakti listi jaoks või
arvate, et MKM ei vaja neid teateid? Võimalik, et MKM ei vaja neid
teateid, kuna pisteliselt vaadates pole ma näinud, et MKM-i alamsüsteemiga
mtr oleks meile x-tee kaudu päringuid tehtud üldse.

Ette tänades

  <https://emta.ee/sites/default/files/2023-01/lovid.png>
Liivi Horg
Teenusejuht
Tulude osakond
Maksu- ja Tolliamet
676 4159
[email-masked]

 <https://www.facebook.com/maksujatolliamet>
<https://www.linkedin.com/company/100561/>
<https://www.instagram.com/maksujatolliamet/>
<https://www.youtube.com/user/MTAvideod>
 <https://www.emta.ee/> www.emta.ee

  _____

Käesolev e-kiri võib sisaldada asutusesiseseks kasutamiseks tunnistatud
teavet. Kui te ei ole selle kirja adressaat, palun võtke ühendust saatjaga
ning kustutage e-kiri arvutist.
This e-mail may contain information which is classified for internal use.
If you are not the intended recipient of this message, please notify the
sender immediately and delete the message.